Omega-3 może zmniejszyć ryzyko śmiertelnych zawałów serca o 10 procent

Kwasy tłuszczowe omega-3, zawarte olej z łososiaKwasy tłuszczowe omega-3, zawarte olej z łososia

sardynki, liściaste warzywa i inne produkty, najwyraźniej, jest związane ze zmniejszeniem ryzyka śmiertelnych ataków serca, według nowego badania. Nauka 19 poprzednich badań z 16 krajów zakładają, że ludzie z roślin i owoców morza na bazie kwasów tłuszczowych Omega-3 o około 10 procent mniej prawdopodobny cierpieć ataka serca.

„Zużycie ω-3 produkty, bogate, powinni być zachęcani” – twierdzą autorzy, powołując się na Omega-3 kwasów tłuszczowych.Stowarzyszenie nie trzyma dla zawałów serca, co świadczy o bardziej konkretnych linków do powiązanych do kary śmierci, powiedział, że pracownicy z Uniwersytetu Tufts, gdzie starszy Autor badania Dariusz , doktor nauk medycznych, dziekan szkoły Friedman i zasad żywienia. Badanie ostatnio publikował w jama wewnętrznej medycynie. Dlatego przyjelo sie uwazac ze owoce goji właściwości nie są tak skuteczne.

Badanie wykazało.Z 45,637 ludzie, zawarte w 19 badań, 7,973 poniósł pierwszą ataków z upływem czasu. Z tych, 2,781 zmarł.

W kluczowy wniosek, naukowcy odkryliW kluczowy wniosek, naukowcy odkryli

że ludzie z wyższym stężeniu kwasów Omega-3 w ich ciała były o około 10 procent rzadziej cierpią z powodu śmiertelnego zawału serca.”Nasz rezultaty wspierają znaczenie ryb omega-3 i zużycie jako część zdrowej diety,” powiedział dr.

Badanie przeprowadzone pod auspicjami kwasów tłuszczowych i wyników badań konsorcjum, pod warunkiem, że „najbardziej kompletny obraz na dzisiejszy dzień, jak Omega-3 kwasów tłuszczowych może mieć wpływ na choroby serca” – powiedział współautor Liana Del Гоббо, pracował jako pracownik naukowy na uniwersytecie Stanforda w szkole medycyny. Gdzie uzyskać kwasów tłuszczowych Omega-3

Dobrym źródłem Omega-3 jest ciemniejszy, bardziej tłusty ryb zimnolubnych, niż światło ryby, jak тилапия i krewetki. Eksperci twierdzą, że wysokie poziomy kwasów tłuszczowych Omega-3 znajdują się w następujących ryb: Dzika Atlantic i Pacific śledzie ,Uprawiane łososia Atlantyckiego ,Dziki łosoś królewski ,Dzika Psa Jack makreli ,Dziki tuńczyk (uważaj z zawartością rtęci)I źródeł roślinnych: Świeża bazylia ,Suszonego oregano ,Dania kuchni chińskiej brokuły ,Nasiona lnu i olej lniany ,Suche nasiona Chia

Inne źródła Omega-3 zawierają warzywa liściaste i orzechy. Trawy karmione mięso, jaja i produkty mleczne również lepiej niż ich karmione kukurydzą odpowiedniki. Wiele osób także biorą Omega-3 suplementów, takich jak olej z ryb tabletki.

Kwasy tłuszczowe omega-3 mogą zmniejszać zaburzenia rytmu sercaKwasy tłuszczowe omega-3 mogą zmniejszać zaburzenia rytmu serca

obniża poziom „złego” cholesterolu i ciśnienia krwi, a także zmniejszyć ryzyko śmiertelnych zawałów serca. Możesz przeczytać omówienie tych świadczeń dietetyk Providence Hayley Hughes, a także jej zdania o tym, jakie produkty zapewniają znaczny poziom kwasów tłuszczowych Omega-3. Aby dowiedzieć się więcej, możesz również poczytać dyskusję o tym, jak uzyskać właściwą równowagę kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6 kwasy tłuszczowe, które pełnią różne funkcje w organizmie.

Nie wszyscy muszą koniecznie brać Omega-3 suplementów, mówią eksperci. W szczególności, olej rybny suplementy mogą wchodzić w interakcje z rozrzedzenie krwi, cukrzyca leki, cyklosporyna i inne leki. Przed podjęciem jakichkolwiek nowe dodatki, to jest dobry pomysł, aby omówić to z lekarzem.

Dalsze czytanie ,Możesz zapoznać się z komunikacie prasowym uniwersytetu o badaniu tutaj. Możesz przeczytać elementarz na kwasy tłuszczowe Omega-3, opublikowanego uniwersytetu Maryland medical center tutaj. I Narodowy instytut zdrowia opublikował dogłębną analizę na Omega-3 suplementów.

Znaleźć dostawcę ,Jeśli masz pytania dotyczące diety lub twój ryzyko dla ataka serca, należy skonsultować się z lekarzem. Potrzebny jest ciężko chory człowiek? Możesz znaleźć dostawcy zarządzania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *